2014. augusztus 15., péntek

You're the best

Sziasztok! Szia Jappancs! Nem dumálok, kezdjük is el. :)



Szóóóval.. Nekem ez a fejléc is tetszik. Gondolom mindennek lesz majd jelentősége, ami rajta van. Persze most nagyon nem értem azt a lovat, hogy mégis mi a fenét keres ott, de nyilván idővel majd kiderül. Szerintem szép, igényes munka. A készítője nagyon  ügyes. Nem tudom, hogy te csináltad-e, de nekem bejön... Fejléc abszolút 10/10.

A történet nagyon tetszett, megfogtál vele, azt hiszem rendszeres olvasó leszek. De jó, hogy elindítottam ezt a blogot! Már egy csomó jó történettel találkoztam. Ment a feliratkozás és a pipa. Izgulok Eze-ért, kíváncsi vagyok mi lesz vele. Kínzol, hogy ilyen helyen hagyod abba, de komolyan. Persze, ettől lesz jó, és emiatt fogunk mindennap felmenni. Hogy megnézzük, vajon megírtad-e már a részt. De én a helyedben egy kicsit sűrűbben szakítanék rá időt, mert az emberek sajnos nem valami türelmesek. Értem én, ha nincs rá időd, de akkor azt közöld az olvasóiddal! Írd meg, hogy ne haragudjatok, de ebben a hónapban több rész nem lesz, mert nem érek rá. Vagy csak kicsi a valószínűsége. És ennyi, máris tudják az emberek, hogy nem kell augusztus minden napján felmenni a blogra, mert nem lesz még új rész. Nyilván ez csak egy tanács, hogy megfogadod-e vagy sem, az rajtad múlik. Nem sokára megy a komi is, csak még nem jutottam el odáig. :)
Szóval történet: 10/9. Nem írsz elég gyakran.

A design nekem nagyon tetszik, csak azt nem értem, hogy miért csinál mindenki sötétet. Az oké, hogy ha olyan a blog hangulata, márpedig a tiéd azt hiszem olyan. Szóval nem baj. Annyira imádom, hogy a barna minden árnyalata (szinte) ott van. Nekem személy szerint nagyon, de nagyon tetszenek az ilyen blog designek. Elrendezett, szép, letisztult. Ilyennek kell lennie egy jó designnek. És a tiéd megérdemli ezeket a jelzőket. Design: 10/10. De tényleg.

A helyesírásodban kivetnivalót nem találtam, néhány szóismétlés előfordul, de ez még velem is megesik. Elég sokszor írom azt, hogy szóval, nem? Mindenkivel megtörténik néha egy ilyen hiba, még a legjobbakkal is. Helyesírás: 10/10. Eltekintünk az ismétlések felett. :)

Hát nagyjából ennyi lenne azt hiszem. Szóljatok ha valamit kihagytam!

Örülök, hogy linkelted nekem a blogod. Ha lenne olyan, akinek ajánlani tudnád az én blogom, azt nagyon szépen megköszönném.

xoxo: Rebi

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm szépen a feliratkozást, a pipát és a kritikát is. :) Annyi lenne a kivetésem, hogy az unikornis és nem ló! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, így utólag már leesett.. :D Amúgy nincs mit, a blogod tényleg nagyon jó :))

      Törlés