2014. augusztus 14., csütörtök

Sophie Taylor világa 1. - Szeress engem



Sziasztok! Szia Zsófi Szofi Fruzsina Szabó! Hát akkor nem váratlak titeket tovább. Csak még annyit,hogy több rész lesz belőle, mert sok mindenről szól a blog. Az első a Szeress engem.


A fejléc valami gyönyörű szép. Hibát nem találtam benne. Igaz, hogy Jennifer Lawrence-re pont, hogy nem számítottam, de örülök neki, mert legalább nem sablonkarakter. A betűk is nagyon szépek rajta, nincs is mit tovább ragozni, fejléc: 10/11.

Igaz, hogy még csak egy rész van fent, de nekem nagyon tetszik. Érdekes, jó hosszú és egyáltalán nem sablon. Még csak a közelében sincs. Igen, Jennifert én pont így képzeltem el. Kicsit ügyetlennek, gyengének és szerelmesnek. Legfőképp. Azt hiszem semmi sem hiányzik belőle. Érdekes, az elejétől a végéig. Van benne egy kis izgalom is, a vége pedig pontosan jó helyen van. Megfogott, be kell hogy valljam. Ha a többi is ilyen jó lesz, kapsz plusz egy feliratkozót. Én csak néhány dolgon javítanék a helyedben. Mondjuk azon, hogy az egyik pillanatban azt írod, "Sunny megfogta Rina kezét". Aztán a következő mondatban pedig: "Nem tudom, mit kezdenék Sunny nélkül.". Szóval ez így egy kicsit zavaros. Először kívülállóként írod, aztán mindenféle előzmény nélkül Rina szemszögéből kezded írni. Szerintem legalább annyit oda kéne írnod, hogy *Rina szemszöge* vagy valami ilyesmit. Az viszont nagyon tetszik, hogy Rina fájdalma Seth pillantására múlt el. Ez olyan romantikus. Nekem eddig ez tetszett a legjobban, meg úgy minden. Szerintem szuper történet, így tovább! Történet: 10/10.

A fejlécről esett már szó. Maga a design nekem tetszik, a barna megnyugtatólag hat minden olvasóra. Persze ezt ne úgy képzeld el, hogy elalszanak olvasás közben. Dehogy! Hiszen a történet izgalmas. A menü is jó, imádom, hogy vörös lesz, ha rámész az egérrel. Nem tudom, hogy csináltad, de király! Ilyent még nem is láttam, hogy valaki csinált modult a cseréknek. Mindenesetre, nekem ez is tetszik, szerintem hasznos. Design: 10/10. Abszolút! Helyesírás: 10/10. Hibát nem találtam.

Örülök, hogy linkelted a blogot. Ha esetleg van valaki, akinek ajánlani tudnád az én blogom, azt nagyon szépen megköszönném.

Link: http://szofitortenetei.blogspot.hu/

xoxo: Rebi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése