2014. augusztus 21., csütörtök

Idézések a viktoriánus korból

Kedves Yuu, meg is írtam a kritikát! ^^



Fejléc: 10/9.

Egyszerű, nincs túlbonyolítva, és mégis érdekes. Rajta van a főszereplő ami nálam plusz pont. Szerintem szép, csak kevés dolog van rajta. Látom, hogy te készítetted, ami becsületre méltó. Nem nagyon szeretem az animéket (ne nyírj ki légyszi) de ez elég jó lett.

Történet 10/11. 

Abszolút imádtam. Valamiért megfogott, nagyon tetszik, és érdekes is. A szerelmi háromszög még nem nagyon mutatkozott, de reménykedem benne, hogy azért ott lesz. Kicsit sablon dolog, de ha jól írod meg, akkor senkinek nem tűnik fel. Márpedig szerintem jól fogod megírni, mert az eddigiek alapján nagyon jó a blog. Ment a pipa és a feliratkozás! Egyébként nem minden blog tetszik nekem, de ez csodás! OwO 

Design 10/9

A design szép, letisztult, nem bántja a szememet, és nem fájdul meg tőle a fejem. Kellemes minták vannak rajta, nekem csak egy valami nem tetszik, az pedig az a piros rész a fejléc mellett. Azzal brutálisan mellélőttél. Alapból kellemes színeket választottál, csak a pirosas rész rondít bele (vagy narancssárga?). 

Hát ennyi is lenne, tudom nem a leghosszabb részletezés, de remélem megteszi. Gyorsan folytasd a blogod, imádtam!

xoxo: Rebi

^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése