2014. augusztus 13., szerda

Tom Denem: Kezdetektől a végsőkig

 Sziasztok! Helló kedves Watsoner! Ez itt (igen, jól látod) egy kritika. Lesz. Akkor kezdjünk is hozzá!

Fent láthattok egy képet a blogról. Megmondom őszintén, a fejlécet egyenesen imádom. Nem tudom, ki volt az aki ezt ilyen csodálatosan összehozta, de hatalmas gratu neki (nekem is kéne egy fejléc)! Csak annyi a baj, hogy a könyvhöz nagyon sok minden van odapakolva. Szóval fejléc: 10/9,5.

A leírás nem katyvasz, nem összevissza, hanem rögtön a lényegre tér. Ez tetszik. Valami megfogott benne. Talán a drámai hangsúly. Én magam is ezzel a fegyverrel élek, és eddig sokaknak tetszett a blogom. Szóval nagyon jól halad. Személy szerint alig várom az első részt. Már csak arra kell odafigyelned, hogy a történet is maradjon ugyanennyire érdekfeszítő. Kedvelem Tudjukkit és szeretem az összes Harry Potter filmet is, ami persze előny, így én egy kicsit talán elfogult vagyok. Na jó akkor ideje lenne nekem is a lényegre térnem. Történet: 10/10. Így tovább!

A design tetszik, a fejlécről már kifejtettem a véleményem. Az is tetszik, hogy ilyen sötét a háttér, bár én ráraknék valami mintát, mert így elég kopár. Persze, a fejléc feldobja valamennyire. A kurzor nekem nagyon nem jön be, mert szerintem túl nagy. Talán érdemes lenne kisebbet keresned. Design: 10/8

Sajnos erről többet nem tudok nyilatkozni, mivel csak a leírás van ott. Ha később, amikor már több rész van fent, elküldöd, akkor talán írok egy újat. És ha jó, akkor plusz egy feliratkozód lesz. Jaj, majdnem kihagytam! Helyesírás: 10/10. Nem találtam hibát.

Örülök, hogy elküldted nekem a blogod. Ha esetleg van olyan, akinek ajánlanád a blogom, azt nagyon szépen megköszönném.

xoxo: Rebi

Ó! A link! http://tomrowledenem.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése